Упершыню ў гісторыі Пакістана на тэрыторыі дзяржаўнага ўніверсітэта адкрылі хрысціянскую капліцу – капліцу ў гонар Найсвяцейшай Панны Марыі ў атрыуме сельскагаспадарчага ўніверсітэта ў Фейсалабадзе.
Пра гэта паведамляе італьянскае інфармагенцтва Fides.
Новую каталіцкую святыню пры ВНУ асвяціў арцыбіскуп Ісламабада і Равалпіндзі Джозэф Аршад, які ўзначальвае мясцовы епіскапат і з’яўляецца часовым адміністратарам Фейсалабадскай дыяцэзіі.
Адкрыццё капліцы адбылося пры ўдзеле віцэ-канцлера ўніверсітэта, выкладчыкаў, студэнтаў і духавенства.
Арцыбіскуп адзначыў памкненні хрысціянскай абшчыны ВНУ, якая «здолела паклапаціцца» аб тым, каб пабудаваць хрысціянскую капліцу побач з ужо існуючай залай для малітвы.
«Узвядзенне святыні ва ўніверсітэцкім комплексе – гэта пасланне любові і гармоніі для ўсёй краіны. Хрысціянскі народ будзе прыходзіць у гэты касцёл і маліцца за росквіт універсітэта і Пакістана», – прыводзіць словы біскупа выданне.
Старшыня епіскапату Пакістана падзякаваў мясцовай уладзе за «праяўленую чуйнасць і інтарэс да павагі рэлігійнай свабоды».
«Мы верым у міжрэлігійную гармонію: будаўніцтва капліцы з'яўляецца прыкладам братэрства паміж хрысціянамі і мусульманамі. Спадзяёмся, што і іншыя інстытуты будуць ісці гэтым шляхам, каб гарантаваць правы рэлігійных меншасцяў, зацверджаныя Канстытуцыяй», — сказаў у сваю чаргу віцэ-канцлер.
Гэта падзея – прыклад навізны ў рэлігійным жыцці Пакістана. Да гэтага часу ў грамадскіх навучальных установах было дазволена будаваць толькі мячэці.
Пакістан — другая пасля Інданезіі краіна свету па колькасці мусульманскага насельніцтва (96 працэнтаў). Хрысціяне, якія складаюць толькі 1,6 працэнта веруючага насельніцтва, з’яўляюцца рэлігійнай меншасцю.
Большасць пакістанскіх хрысціян лічацца нашчадкамі членаў касты недатыкальных і сёння ў сваёй большасці з'яўляюцца нізкакваліфікаванымі рабочымі ў галіне сельскай гаспадаркі, многія з іх непісьменныя.
Згодна з данымі Азіяцкай камісіі па правах чалавека, каля 700 пакістанскіх дзяўчат-хрысціянак штогод вымушаны прымаць іслам у сувязі з ціскам. Гэты феномен называюць разнавіднасцю «этнарэлігійных чыстак».