Пошук

18.04.2012 12:53  

У апісаннях гэтага віду баявога мастацтва прысутнічаюць два элементы: па-першае, развіццё асабістых фізічных і інтэлектуальных здольнасцяў, — і тут няма ніякіх «супрацьпаказанняў». І па-другое, узгадваецца пра «духоўнае развіццё чалавека» як аб адным з вымярэнняў каратэ. І калі пад гэтым маецца на ўвазе канцэпцыя дасканаласці, тыповая для будызму, то гэта непрымальна для хрысціяніна.

Будыст імкнецца да абсалютна негатыўнага стану шчасця, негатыўнага ў тым сэнсе, што адмаўляецца ўсякае пачуццё і, як вынік, ануліруецца боль. Да гэтай нірваны («спынення») можна канчаткова прыйсці толькі пасля вельмі працяглага шэрагу пераўвасабленняў і пакрокавага ачышчэння.

У той час як унутранае, духоўнае развіццё хрысціяніна заключаецца ў іншым: гэта ўзрастанне ў Хрысце і ўдзел у Боскім жыцці. Хрысціянства — гэта не «спыненне» (пра спыненне можна казаць толькі ў адносінах граху), а паўната жыцця, і такая паўната ўключае ў сябе таксама і пачуцці.

Паводле матэрыялаў Ватыканскага радыё

Абноўлена 05.06.2017 13:25
Пры выкарыстанні матэрыялаў Catholic.by спасылка абавязковая. Калі ласка, азнаёмцеся з умовамі выкарыстання

Дарагія чытачы! Catholic.by — некамерцыйны праект, існуе за кошт ахвяраванняў і дабрачыннай дапамогі. Мы просім падтрымаць нашу дзейнасць. Ці будзе наш партал існаваць далей, у значнай ступені залежыць ад вас. Шчыра дзякуем за ахвярнасць, молімся за ўсіх, хто нас падтрымлівае.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Папа Францішак

Дух хоча жыць у нас –
мы пакліканы да вечнага жыцця