Фота Аўдыё Відэа  
be  ru  pl  en  de info@catholic.by
Гэта архіў старой версіі сайта. Новая версія знаходзіцца па адрасе catholic.by
Экуменічная старонка бр. Яраслава Крыловіча
Брат Яраслаў Крыловіч. Нарадзіўся ў 1969 годзе ў Мінску. Католік візантыйска-славянскага абраду. У 1997 г. уступіў у Ордэн Меншых Братоў Капуцынаў. Скончыў факультэт тэалогіі ў Люблінскім каталіцкім універсітэце (Польшча). Жыве і дзейнічае ў Беларусі.

Дзве эклезiялогii. Супярэчнасць цi ўзаемнае дапаўненне? (частка ІІI)
25.01.2013 14:37

Выкарыстоўваючы тэрмiналогiю праваслаўных аўтараў, прыведеную ў папярэдняй частцы артыкула, можна сказаць, што каталiцкая эклезiялогiя з’яўляецца адначасова i ўнiверсальнай, i эўхарыстычнай, не губляючы нічога з абодвух аспектаў. Паспрабуем прааналiзаваць дакладна дагматычныя фармулëўкi, каб убачыць iх добрую збалансаванасць i празрыстасць.

 
Дзве эклезiялогii. Супярэчнасць цi ўзаемнае дапаўненне? (частка ІI)
02.01.2013 21:06

Пазнаёмімся з некаторымі аспектамі сучаснай праваслаўнай эклезіялогіі, якія могуць мець значэнне для экуменічнага дыялогу.

 
Дзве эклезiялогii. Супярэчнасць цi ўзаемнае дапаўненне? (частка I)
17.12.2012 13:55

Невялiкi экскурс у гiсторыю, якi быў прадстаўлены ў папярэднiх артыкулах, наблiзiў нас да таго, каб прааналiзаваць некаторыя выказваннi вядучых праваслаўных тэолагаў мiнулага стагоддзя, якiя так цi iнакш датычаць каталiцкага дагматычнага навучання аб ролi бiскупаў Рыма ў Паўсюдным Касцëле.

 
Самасвядомасць бiскупаў Рыма і хрысціянская імперыя (частка ІІI)
22.11.2012 23:25

Міналі стагоддзі. Божы Провід паступова ператвараў экумену (так званы «ўвесь сусвет»), некалі апанаваную адзінай і магутнай Рымскай імперыяй, у нешта абсалютна іншае.

 
Самасвядомасць бiскупаў Рыма і хрысціянская імперыя (частка ІI)
05.11.2012 10:57

У сярэдзіне V стагоддзя можна было заўважыць, што Божы Провід, які дзейнічае ў сусветнай гісторыі, вядзе заходнюю і ўсходнюю часткі былой адзінай і магутнай Рымскай імперыі рознымі шляхамі. Такім чынам, і хрысціяне, якія ў сваёй большасці жылі на гэтых тэрыторыях, пачалі адрознівацца.

 
Самасвядомасць бiскупаў Рыма і хрысціянская імперыя (частка I)
15.10.2012 12:50

Пачынаючы ад IV стагоддзя магутная Рымская імперыя, на тэрыторыі якой жыла большасць хрысціянаў, пачала ператварацца ў хрысціянскую імперыю з галоўным палітычным цэнтрам у Канстанцінопалі1. Як у гэтай новай сітуацыі ўспрымаўся голас Апостальскага Пасаду, часамі цвёрды і рашучы?

 
Як успрымалася самасвядомасць бiскупаў Рыма? (частка IІI)
27.09.2012 10:52

У першым тысячагоддзi паміж непадзеленымi тады яшчэ хрысціянамi Захаду i Усходу голас Апостальскага Пасаду гучаў часам вельмі цвëрда i рашуча. Цi не з’яўляўся ëн адным з тых выпрабаванняў веры, калі мы павінны прыняць бачны знак прысутнасці нябачнага Хрыста ў Ягоным Касцёле?

 
Як успрымалася самасвядомасць бiскупаў Рыма? (частка II)
10.09.2012 16:22

У першым тысячагоддзi паміж непадзеленымi тады яшчэ хрысціянамi Захаду i Усходу голас Апостальскага Пасаду гучаў часам вельмі цвëрда i рашуча. Цi не з’яўляўся ëн адным з тых выпрабаванняў веры, калі мы павінны прыняць бачны знак прысутнасці нябачнага Хрыста ў Ягоным Касцёле?

 
Як успрымалася самасвядомасць бiскупаў Рыма? (частка I)
26.08.2012 10:02

У першым тысячагоддзi паміж непадзеленымі тады яшчэ хрысціянамі Захаду i Усходу голас Апостальскага Пасаду гучаў часам вельмі цвëрда i рашуча. Як яго ўспрымалi пастыры i вернiкi мясцовых Касцëлаў?

 
Самасвядомасць біскупаў Рыма першага тысячагоддзя (частка ІI)
06.08.2012 15:21

У V стагоддзі пасад Апостальскай Сталіцы заняў св. Леў І Вялікі — выдатны тэолаг і мудры пастыр — першы Доктар Касцёла на рымскай катэдры. Яго заслугай з’яўляецца, між іншым, і тое, што ён выклаў перанятую ад сваіх папярэднікаў самасвядомасць біскупаў Рыма у выглядзе стройнага тэалагічнага навучання.

 
Самасвядомасць біскупаў Рыма першага тысячагоддзя (частка I)
23.07.2012 13:23

Вялікая колькасць біскупаў змянілася за ўсю гісторыю на пасадзе Апостальскай Сталіцы. Паходзілі яны з розных народаў і сацыяльных групаў. Але калі паспрабаваць знайсці адну агульную рысу, якая б іх усіх аб’ядноўвала і адначасова адрознівала ад біскупаў іншых сталіц Касцёла, то гэта — свядомасць сваёй адказнасці за Паўсюдны Касцёл і Божай дапамогі ў выкананні гэтага паклікання.

 
Роля бiскупа Рыма. Праблемы дыялогу
14.06.2012 11:08

Папярэднiя разважаннi аб ролi св. Пятра ў Калегii Апосталаў i Хрыстовым Касцëле  падрыхтавалi нас, каб перайсцi да пытання больш актуальнага i, на жаль, больш праблемнага для межканфесiйных адносiнаў — аб здзяйсненнi служэння Пятра ў асобах яго наступнiкаў.

 
Навучанне св. Льва Вялiкага пра ролю Апостала Пятра ў Касцëле
12.05.2012 12:54

Леў, Папа Рымскi (440–461), ва ўсе часы быў шанаваны як католiкамi, так i праваслаўнымi, як святы пастыр i аўтарытэтны настаўнiк веры. У яго творах знаходзiм таксама ясную навуку пра асаблiвую ролю i заданне Апостала Пятра ў новым Народзе Божым1.

 
Асаблiвая роля св. апостала Пятра (частка III)
20.04.2012 12:30

Калi параўнаць праваслаўныя іконы Святой Тройцы і 12-ці Апосталаў1, то можна ўбачыць, як таямніца роўнасці Асобаў Святой Тройцы цудоўна адлюстроўваецца ў Калегіі Дванаццаці. Каталіцкае навучанне аб Касцёле ніякім чынам не разбурае гэтай дзіўнай гармоніі, а наадварот, адкрывае шматграннасць гэтай таямніцы.

 
Асаблiвая роля св. апостала Пятра (частка II)
05.04.2012 14:21

Калi католiкi i праваслаўныя па-рознаму тлумачаць ролю св. Апостала Пятра ў Хрыстовым Касцëле, цi магчымы далейшы дыялог на гэтую тэму, запытаемся мы сëння.

 
<< Першая < Папярэдняя 1 2 3 4 Наступная > Апошняя >>

Старонка 3 з 4
Пры выкарыстанні матэрыялаў сайта спасылка на Catholic.By абавязкова.